selamat datang blogger min mcelroy :D jangan lupe follow tau cite-cite min . hahaha! do be my follower if you do !

Saturday 15 December 2012

kenangan t'indah :')


KEKASIH HATI !!
AR'Y <3

aku b'syukur mengenali hatinye , aku b'terima kasih dpat merasai sayangnye , namun aku pasrah bile aku mngenali dirinye tetapi bukan mmpu m'miliki s'penuhnye CINTA & JASAD nye .
k'gembiraan ade laa saat yg d'pinjamken , k'sedehan ade laa penghapus , kawal laa saat kite gembira krne itu pinjaman saat k'sedehan mnjauhi . 
rindu yg menyatu ken aku dgan kau , k'manisan b'satu dlam s'buah rindu , kini saat indah mnjadi sejarah & musim pun b'lalu b'same waktu , kini aku d'temanken s'buah perasaan , rase kasih rase rindu aku pade kau . :(
aku m'milih kau untuk m'nemani d'kala siang tak b'mentari saat mlam tak b'bintang agar dpat terangi aku dgan senyuman , aku m'milih kau saat terik sinar mnghangat & mmbakar ktike bulan gerhana atau purnama untuk temani aku mnyusuri dunie , aku m'milih kau dgan hati yg tak m'milih waktu s'penuh cinte tnpe mase . :') 

MINMCELROY :~ s'sorg yg ISTIMEWA bukan yg s'lalu ade d'depan MATA , atau yg s'lalu shje d'SISI , mahupun yg s'lalu d'SEBUT d'MULUT , ttapi s'sorg yg ISTIMEWA itu die s'lalu SETIA d'HATI kite & sntiase segar dlam BISIKAN DOA . :') 
gelap bukan malam , terang bukan siang ,
 satu tak t'bilang , hanyut tak terenang , 
waktu tak terase , rindu tak terkate .

cinta & sayang tak m'mndang pade rupa , I ALWAYS LOVE YOU .
dari MINMCELROY .
TERIMA KASIH MEMBACE . :')

No comments:

Post a Comment